PRESS RELEASE LA THUILE 2019-2020 WINTER SEASON

HOME - COMUNICATI STAMPA -   PRESS RELEASE LA THUILE 2019-2020 WINTER SEASON
LA THUILE 2019-2020 WINTER SEASON

An almost mystical beauty welcomes the tourists that go beyond the tunnel that leads to La Thuile, in the North-Western part of the Aosta Valley.

A kind of beauty that doesn’t need to be interpreted. Wide woods of pines and firs that embroider the whole valley, the gurgling of the stream that flows through the town and runs along some typically Alpine houses, the majestic and dazzling Rutor glacier that stands out in the sky, the peaks of the Mont-Blanc chain that can be seen from anywhere, the impalpable snow that covers the alleys of the town centre and creates a muffled silence, are the photograph that is fixed in the hearts of all those who visit La Thuile at least once in their life.

PRESS RELEASELA THUILE 2019-2020 WINTER SEASON

Impianti chiusi dal 9 marzo 2020

A seguito del vertice tra Regione Autonoma Valle d’Aosta, Protezione Civile e gli amministratori delle società valdostane degli impianti a fune, comunichiamo la chiusura degli impianti di risalita gestiti dalle Funivie Piccolo San Bernardo S.p.A. (comprensorio di La Thuile) per la stagione 2019/2020 a partire da lunedì 9 marzo 2020 a fine stagione a causa della diffusione del virus COVID-19. 08/03/2020

contatti

Funivie Piccolo San Bernardo S.p.A. Consorzio Operatori Turistici La Thuile

info@lathuile.net

info@lathuile.it

Iscriviti alla newsletter per restare informato sui nostri eventi

Ai sensi dell'art. 13 del Regolamento UE 679/2016 acconsento al trattamento dei dati personali per l'invio della newsletter.
METEO
MARTEDÌ 31 MARZO

NUVOLOSO CON LOCALI APERTURE
-9°C MIN.